Powered By Blogger

Isnin, 1 November 2010

kenapa...aku dipersalahkan?....adakah..aku patut..disalahkan?..walaupaun ia bukan salah aku?

mengapa?

mengapa,,setiap...hari...harus aku..menagih,,kesalahan,yg bukan aku lakukan?
aneh bukan?
inilah cerita tera,,aku dan sidia..yang begitu misteri..di dunia..ku ini..
ianya bermula....pabila dua hati yang menyatu..tetapi..punah,,dek kerakusan nafsi duniawi
yang inginkan kesempurnaan,,,dari kasih sejati,,
ya..aku terpinggir..lalu pergi dengan hati yang syahid di medan cinta,,
apa..salah aku?
adakah kerna aku insan naif durja,,yang berwajah,,duka?atau
si miskin yang melukut di tepi..gantang..atau
aku ini..tidak berharga dimata dia?
kau..mengapa curang mu...mematikan ku.?ya.kerna..ku benar benar menyintaimu
kau..mengapa..bencimu...mencampakkan aku,,ke pelusuk..nista?ya..kerna..aku berharap padamu..kerna
kerna..kerna..kasih,,yang aku damba..datang darimu
namun,,bermula juga episod duka
kau pilih dia ..yang penuh kasih sayang..tinggalkan aku yang..tampa..sayang melayang..terbang,,nan hilang
namun,,tidak mungkin ku berpantang arang..ku cuba kembali..ku cuba..menanti harapan yang tidak pasti..
wargh,,hatiku,,tersusuk lagi..jangan.gangu aku lagi..pergi..dari hidup..aku..aku tidak mahu..lihat..atau..berhubung dengan kau..lagi..inilah bunyi..libasan katana ,,menhiris hatiku..lalu...aku patri hatiku..dengan janji,,tidak,akan menganguimu..tidak,,,akan,,menunjukan diri yg dina ini..
selamanya,,demi..kasihku padamu..ku,,turuti..patri janji..walau,,,hati,,ku matiii..
kini..bagai ribut,,dikau,,menyapa..ku..mengapa..membencimu?aku,,berlindung,,di pepohon janjiku padamu,,yang teguh,,akhir hayat..kau salahkan ku,,,demi..permintaan,,katana yg kau hiriskan padaku
masih kah..kau ingat?
kini...wajar aku mengaku salah?disaat lukaku masih berdarah?
tidak mengapa..biarla,,aku yg disalahkan,,demi..sesuatu.yang telah sudah..
aku rela,,,aku redha..demi dia..yang kucintai selamanya..walaupun cintaku ini..sia sia..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan